Pomoč uporabnikom

NADZORNA PLOŠČA

 

S klikom na »NADZORNA PLOŠČA« oziroma ikono osebe v desnem zgornjem kotu, uporabnik dostopa do nadzorne plošče, kjer ima pregled nad svojimi osebnimi podatki in podatki o podjetju, naročili, popusti, limitom in odprtimi računi ter spreminja geslo za prijavo v portal.

 

Moji popusti

V razdelku »MOJI POPUSTI« ima uporabnik pregled nad višino popusta za posamezne kategorije izdelkov.

 

Moja naročila

V razdelku »MOJA NAROČILA« ima uporabnik pregled nad vsemi naročili, oprevljenimi v portalu.

 

Moji podatki

V razdelku »MOJI PODATKI« lahko uporabnik spremeni geslo.

 

Podatki o podjetju

V razdelku Podatki o podjetju ima uporabnik pregled nad osebnimi podatki in informacijami o uporabniškemu računu portala, podatki o podjetju, skrbniku ter primarnem skladišču. Primarno skladišče je v naprej dogovorjeno in velja tudi kot lokacija osebnega prevzema blaga.

 

 

PLAČILNI POGOJI

 

V spletnem portalu podjetje omogoča naslednje načine plačila:

 

Nakup s plačilnimi karticami:

Nakup s plačilnimi karticami je v spletni trgovini popolnoma varen, saj je prodajno mesto spletnega centra opremljeno z naprednim sistemom MasterCard Secure Code in Verified by Visa.

Za plačevanje s plačilno kartico pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati omogočena funkcija za spletno plačevanje.

 

Nakup s plačilom po predračunu: 

Na blagajni v predelu »Način plačila« označite »Plačilo po predračunu«. Ob zaključku naročila boste v svoj elektronski predal prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oziroma sklic in namen plačila.

V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke.

Po opravljenem plačilu lahko zaradi hitrejše obravnave naročila pošljete potrdilo o plačilu na email naslov vašega skrbnika.

Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 8 dneh. V nasprotnem primeru bomo naročilo preklicali. 8 dni je tudi časovno obdobje, ko je naročeno blago rezervirano za stranko.

 

Naročilo z odlogom plačila:

Če ima kupec s ponudnikom urejen medsebojni dogovor oziroma pogodbo, ki posebej opredeljuje plačilne pogoje (višina odobrenega limita in valuta plačila), lahko v okviru dogovorjenega limita kupec naroča blago z odlogom plačila.

Dolžniško razmerje nastane na dan prevzema ali dostave blaga in kupec se s pogodbo, oziroma prevzemom blaga na podlagi dobavnice obveže, da bo naročeno in prevzeto blago plačal v pogodbeno dogovorjenem roku. Kot datum plačila se šteje datum prispetja sredstev na TRR prodajalca.

V primeru, da ima kupec, ki ima posebej dogovorjeno pogodbo, zapadle obveznosti ali obveznosti niso poplačane skladno s pogodbo, novih naročil z odlogom plačila ne more oddati. Lahko pa naročilo poravna s plačilom po predračunu ali s plačilom s kartico.

 

V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila, lahko pokličete svojega skrbnika od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00, mu pošljete e-sporočilo ali pošljete e-sporočilo na naslov b2b@slovenijales.si.

 

 

NAROČILO IN ODDAJA NAROČILA

 

Dodajanje izdelkov v spletno košarico:

Kupec želene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb “Dodaj v košarico” oziroma s klikom na ikono vozička. Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.

 

Pregled odprtega naročila, sprememba naročene količine in brisanje izdelkov iz košarice:

S klikom na gumb »Naročila«, oziroma ikono nakupovalnega vozička v desnem zgornjem kotu, lahko kupec pregleda odprto naročilo in iz njega odstrani izdelek (s klikom na povezavo »Odstrani izdelek) ter spreminja naročeno količino izdelkov.

 

Blagajna in zaključni obrazec za oddajo naročila:

S klikom na gumb »Na blagajno« je kupec preusmerjen v zadnji korak oddajanja naročila. V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi, da je pri naročanju izdelkov in količini storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice s klikom na povezavo »Uredi naročilo«.

V zaključnem obrazcu kupec označi še način dostave (lastni prevzem ali prevoz) in način plačila (plačilo s kartico, plačilo po predračunu, naročilo z odlogom plačila).

V primeru, da kupec izbere prevoz, se primarno zabeleži prevoz na naslov podjetja. Če kupec želi naročiti prevoz na drug naslov, lahko z aktivacijo opcije »Dostava na drug naslov« odpre dodatna polja za vnos drugih osebnih in logističnih podatkov za prevoz blaga. V primeru, da so za podjetje že shranjeni drugi kontaktni podatki, se le-ti izpišejo spodaj.

 

Potrdilo o naročilu:

Po kliku na gumb »Potrdi naročilo« je naročilo končano, s čimer je sklenjena kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem. Potrdilo o nakupu prejmete tudi po elektronski pošti. V primeru plačila »Plačilo po predračunu« je veljavnost ponudbe 8 dni od prejema potrdila o naročilu, ki ga prejmete po elektronski pošti.

 

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko potrdilo o nakupu) je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca. V kolikor potrošnik želi kopijo kupoprodajne pogodbe, jo lahko s pisnim zahtevkom, poslanim na elektronski naslov b2b@slovenijales.si, tudi pridobi.

 

Račun za nakup kupec prejme skupaj s kupljenim blagom. Kupec je račun dolžan preveriti takoj ob prejemu, kasnejše reklamacije v zvezi z računom se ne upoštevajo.  ALI ?   Kupec ob prevzemu blaga prejme dobavnico, račun pa prejme po pošti na naslov podjetja. Kupec je račun dolžan preveriti takoj ob prejemu, kasnejše reklamacije v zvezi z računom se ne upoštevajo.

 

Če potrditvenega teksta kupec ne vidi in hkrati ne prejme potrditvenega elektronskega sporočila na njegov elektronski naslov, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko kupec ponovi ali pa nas obvesti na e-naslov b2b@slovenijales.si.

 

 

PREVZEM IN PREVOZ

 

Blago pripravljeno za odpremo:

Slovenijales trgovina d.o.o. bo naročeno blago pripravilo za prevzem najkasneje v 7 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu ter o tem po elektronski pošti obvestilo kupca, da je blago pripravljeno za odpremo.

V času večje zasedenosti oz. zmanjšanih delovnih ekip se lahko roki za pripravo naročil za prevzem ali odpremo tudi podaljšajo (do 10 delovnih dni).

 

Osebni prevzem blaga:

Če kupec želi blago osebno prevzeti, lahko blago prevzame, ko je le to pripravljeno na odpremo v kupcu v naprej določenem primarnem skladišču.


Prevoz izdelkov na izbran naslov:

Za vsa naročila, večja od 300€ + DDV, je dostava brezplačna. Za manjša naročila znaša strošek dostave 10€ + DDV na pošiljko.

Večino naših izdelkov je zaradi teže, volumna ali dolžine najdaljše stranice zahtevnih za distribucijo in zahtevajo posebno rokovanje in distribucijsko pot, zato distribucija preko paketnih dostavnih služb ni možna.
Pri dostavi takšnih izdelkov je kupec dolžan zagotoviti prost dostop tovornega vozila do razkladalnega mesta, to je do naslova, ki ga na naročilu navede za dostavo. Dovoz mora biti utrjen in urejen, na dovozu ne sme biti peska ali trave.

Prevoz blaga izvajamo do vhoda v objekt oziroma do najbližjega dostopnega razkladalnega mesta. V primeru, da je dostop oviran, vam dostave do vhoda objekta ne moremo zagotoviti.

V primeru razklada večje količine/teže izdelkov je kupec dolžan priskrbeti pomoč za razklad izdelkov oz. se s prodajalcem dogovoriti o načinu razklada.

 

 

 

 

V kolikor potrebujete pomoč, lahko kontaktirate svojega skrbnika od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00 ali pošljete e-sporočilo na naslov b2b@slovenijales.si.